Fredag

God dag :)
Idag var jag uppe vid tio och då la jag mig på balkongen och stekte lite fläsk! Det är varmt i solen men faktiskt ganska kalla vindar. Jag låg och pressa i två timmar ungefär, tills solen försvann. Sedan tog jag mig en dusch och så har jag gjort mig lunch. Nu ska jag kolla när det går en buss och sedan ska jag fara till helena, hon ska göra slingor på mig och efter det så ska vi till vanessa och ha en tjejkväll, en massa brudar :) That's how i like it :) Det blir väl att se film, umgås och snacka en massa skit, sånt är ju vi tjejer bra på ;) Sen sover jag över hos helena, jag gillar denna fredag väldigt mycket :)

Hoppas ni får en härlig fredag :)
kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0