LOTTA PÅ LISEBERG

åh, fuck. Det blir inge pdol på torsdag, det kostade det med. Så jag satsar på helgen istället! Like bra är väl det, hade varit helt död på fredag annars. Och måste hålla hårt i pengarna, ni vet thailand närmar ju sig ;) Ska ha mycket pengar så jag kan shoppa loss :) Jag längtar ihjäl mig.

Ligger i soffan med syster och ser "Lotta på liseberg". Snart är det sängen, är galet trött så slocknar nog direkt. Godnatt på er ;-*

Jag är tacksam för kommentarer, det gör allting så mycket roligare :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

kan la offra en kommentar för den goda sakens skull då(; du får festa lite extra för mig under pdolhelgen! i Boston blir det nog grillfest och kräftskiva istället :9

2009-07-21 @ 03:17:37
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0