LULEÅKALASET

Shame on me. Dålig uppdatering, men jag sa ju att gårdagen skulle bli stressig, vilket den blev! Fast ändå inte så farligt, planer om att vara nykter ändrades drastiskt då jag hamna på fest, haha! Men var sådär härligt glad igår, det var tungt att stiga upp i morse och mådde väl inte kanonbra sådär klockan 6 på morgonen, men det var ändå värt det : ) Det bästa med gårdagen är att jag, olivia och jonas var backstage på rix fm festivalen, träffa artisterna och tog lite bilder. Hade bara min bajsmobil med mig, så det blev inte så bra bilder, tur nog så hade jonas bättre kamera på hans telefon  :) Så jag väntar bara på dem, sen ska ni allt få se :-) Hittar inte överföringskabeln till min telefon så det blir inga bilder alls från igår. Åh, har ingen kamera ikväll heller.....

Nåja, nu ska det fixas, laga mat, sminka osv! Sedan ska vi till tobbe och där korkar vi upp, det blir ingen lång förfest för jag kan verkligen inte missa tomas ledin som är halv tio. Alldeles för tidigt, men nåja!
INATT ÄR JAG DIIIIIN, INATT ÄR DU MIIIIN!

Ha så kul ikväll, det lovar jag att jag ska ;-)
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0