MYSTISDAG MED BELLYBUS

Ikväll blir jag ljusare, bellybuse ska göra slingor på mig :) Ska göra med hetta och jag tycker att det gör galet ont, men ska man vara fin så får man lida pin och det blir finast och jämnast med hetta och smalare slingor tycker jag : ) Men det bästa med kvällen är ju såklart att jag ska spendera den med belly. Vi är periodare, ses inte ofta men när vi väl gör det så har vi alltid roligt och en massa att prata om. Och trots att vi ses så sällan så är vi bra kompisar, hon är en av dem bästa och det kommer hon alltid vara!

 

Förra luleåkalaset.

Dagen har rullat på bra, har fått skrattat massa och det här är DAGENS:
Richard; Vet ni vad brandmännen äter till middag?
Sandra; Ja hummer!
Richard; Nej, släckt(släkt) middag.
Alla: HAHAHAHAH SANDRA VADÅ HUMMER?
Sandra; Men dem har sagt det på radion.
Richard: Vet ni vad mer dom äter?
Alla; nej!
Richard; KOL pudding.
Sandra; Men usch vad äckligt.
Alla; HAHAHAHAH!

Sandra är inte den smartaste typen jag känner, men ack så söt hon är ;)
(jag lovar det var sjukt kul även fast det kanske inte låter så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0