NITTONDE JULI

Vart har mina läsare fösvunnit? :o är det sommaren kanske? kom tillbaka, ni är saknade ;-)

Det har inte varit mycket uppdatering i helgen så nu ska ni få en snabb resumé :)
Fredag; Helle och jag myste hemma hos mig, pratade om allt och ingenting, precis som jag redan visste. Vi är nog bäst på att prata, speciellt med varandra :) Vi tog även ett bad och låg i badet tills vattnet började bli kallt, så vi låg väl i minst en timme i allafall, HEJ RUSSIN! Sen fick jag även reda på en sjuk grej, alltså jag säger då bara att FYFAN VILKA IDIOTER DET FINNS! äckliga jävla svin..

Lördag; Efter några om och men så for vi med micke, martin, mats, richard och erik till bröderna nilssons stuga, vi drack och umgicks men idag fick man ju ta konsekvenserna, det känns som att min skalle väger tusen kilo. Fast dagen har rullat på bra, jag har haft en riktigt rolig söndag trots omständigheterna. Jag, erik, micke och helle har skrattat oss igenom dagen, vi var även ute och åkte båt och micke fick en gädda, en fet jävel! stackars gädda...

det här har varit en riktig skratt-helg. Så nu är det dags för duschen och sen sängen.
GODNATT! Ni ska få en skön låt, den som ger mig öronorgasm är ingen annan än;


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja okej ! Jag är ju inte så bra på det heller:/ ja det tycker jag verkligen:) hör av dig !<3

2009-07-19 @ 20:27:48
Postat av: Anonym

Ja okej ! Jag är ju inte så bra på det heller:/ ja det tycker jag verkligen:) hör av dig !<3

2009-07-19 @ 20:27:49
Postat av: Anonym

Ja okej ! Jag är ju inte så bra på det heller:/ ja det tycker jag verkligen:) hör av dig !<3

2009-07-19 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0