OPERERADE IN TAND I ÖGAT


Martin Jones blev helt blind för 12 år sedan.

Nu har han fått synen tillbaka - med hjälp av sin egen tand.

- Jag fick se min hustru för första gången och hon var jättevacker, säger han.


"Otroligt lyckligt lottad"

Martin Jones säger att mycket har förändrats under de tolv år han varit blind.

- Den första bil jag såg när jag kom ut från sjukhuset var en Smart-car. Och jag kunde
inte sluta skratta för jag trodde det var en halv bil som körde omkring.

- Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad. Jag finner ett sådant enkelt nöje bara i att
 kunna se vad som pågår omkring mig.

Man blir så glad för hans skull, sånt här får mig verkligen att le.

Källa; aftonbladet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0