SNART ÄR JAG LJUSARE

Nu sitter jag med blonderingsmedlet i håret, spännande : ) Ska skölja ut det om 20 minuter! Idag har jag shoppat loss lite, vill så gärna visa vad jag har köpt för snyggt men kan inte nu när jag inte har någon kamera, men det ska användas i helgen mest troligt så då får ni allt se, självklart är det två vita toppar,
jag ♥ vitt! ;-)

Idag var det en stressig dag, men morgondagen vet jag blir ännu stressigare. Men klockan 7 får jag och belly förhoppningsvis andas ut :)

Svar till dig clara; Tack så mycket! :) jag har använt olika slingmedel men nu använde jag ett blonderinsmedel som heter Schwarzkopf blonde, en nyare variant! har alltid gjort med hetta. Snyggast så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0