Städ-torsdag!

Sommaren är här och därför spenderas det inte mycket tid framför dumburken eller hur? :p

Min gårdag spenderade jag nere på stranden med isabell och jessica och sen for jag hem och skulle göra middag, men då ville erica och safet bjuda mig på våfflor så jag hoppa på cykeln och började trampa mot svartöstan där dem bor :)Dem är så söta, andra dagen i rad som dem bjuder på middag! Tänkte cykla hem igårkväll, men klockan blev mycket så jag sov över. Så fick mig en morgon cykeltur, härlig start på dagen :) Tänkte fortsätta med en städning, har inte ens packat upp mina grejer sen nyköping eller sen helgen, dåligt! Men man när så slöö! Och mitt rum ser ut som ett bombnedslag, så dags att städa! Nu när jag är ensam hemma så tänkte jag göra mamma nöjd och dammsuga lägenheten också, det är hon värd min mami :)

Längtar till imorgon då jag ska vara med Vanessa(D), Vanessa(N) & helle :) Och mest troligt olli också!
Vi ska ha en mysig tjejkväll hemma hos Vanessa(D)! Det blir superduper!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0