TISDAGKVÄLL

Godkväll!
Det var jättekul att träffa busen! Det blev inte av att slinga håret, vi gör det imorgon istället, då är det vääldigt mycket som ska göras. Jag slutar halv fyra och då ska jag slänga i mig mat och sen blir det stan, har en del att handla. Efter det racar jag förbi belly och sen vidare hem till syster för att färga hennes hår och slinga mitt! Undra vad klockan är när vi är klara? :o för hon slutar nämligen jobbet klockan 7. Nåja, det är helt enkelt saker som måste göras!

Nu måste jag gå och sova så jag orkar med morgondagen, mycket som står på schemat!
Good night ;-*

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa gärna vad du använder för färg när du färgar och slingar håret :D vore JÄTTE kul att se för ditt hår e såå vackert :) :) :)

2009-07-28 @ 22:15:36
Postat av: clara

visa gärna vad du använder för färg när du färgar och slingar håret :D vore JÄTTE kul att se för ditt hår e såå vackert :) :) :)

2009-07-28 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0