TRÖTT, TRÖTTARE, TRÖTTAST.

trött, tröttare, tröttast..

Jag väntar på att alice ska komma in på skype så ska vi prata och planera, hon kanske ska vara med oss i thailand om allt som går som planerat, jag hoppas det :) Hade varit hur kul som helst, saknar min amerikan så himla mycket ♥ Tycker att det är dags för henne att komma in så jag kan gå och sova,
 i neeed tooo sleeep!

Btw, det är sjukt hur mycket utseende spelar roll, överallt. allt handlar om utseende. Är man för fet så är man äcklig, inte undra på att mer än hälften av världens befolkning har kasst självfortroende/självkänsla. Världen är sjuk och jag tycker det är förjävligt att man inte kan få leva så som man vill och att man ska behöva må dåligt pga att det finns dessa ideal, ta tex "size zero" idealet. Det är sjukt, allt är sjukt. Jävla idiotvärld. Do you agree?

Kommentarer
Postat av: hannnad

Egentligen så tycker jag inte att det spelar någon roll om man är tjock/smal.. bara man själv trivs med det :)

2009-07-21 @ 21:00:36
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag håller med dig sis, det är så jävla sjukt.

2009-07-21 @ 23:34:46
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmmmm

2009-07-24 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0