SEXTONDE JULI

Har klippt/trimmat i princip hela dagen idag också, man börjar bli lite less, men vilken kung man är på det där nu! ;) eller? Nåväl, har fått skratta också, min arbetsledare är rolig, jag tror malin håller med mig om det också, höhö.

Träffa vickan idag, hon jobbar också på hamnen fast hon har det lite mer chill än mig om man säger så, hon hänger i båtarna. Vi höll varandra sällskap hem i spöregnet, jag cyklade och hon körde moppen, fyfan vad regnet öste ner, jag var dyngblöt när jag kom hem och mitt hår har inte ens torkat än. En schysst snubbe i en bil kommer i världens fart och blöter ner oss rejält , tack!, vickan(svin less) "Vänta, jag far och kollar regnumret". Vickan följde med mig hem till syrran också, för att torka sig lite.
Det var trevligt, vickan är göllig :)

Laddade upp med lite thailändska också:
Hej, jag heter erica - Sawadee ka, chan chu erica, ka ;)


Kommentarer
Postat av: malin

HAHA han är så skön! "men jag är inte så mycket för hundskit.."

2009-07-16 @ 19:38:26
URL: http://malinhelmvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0