VART FÖRSVANN SOMMAREN?

Godmorgon!
Idag har jag varit grymt seg på att ta mig upp ur sängen, det slutade med att jag steg upp för 20 minuter sedan, lycka till att somna ikväll? Jag måste vända på dygnet eftersom jag börjar jobba nästa vecka och då är det uppstigning kring 5 på morgonen? Jag längtar?! :O njaae.

Min lördag var toppen, vi var hos jessica B ett tag, jag hon och olivia, var tänkt att vara där hela kvällen och mysa men det slutade helt annat. Jessica skulle ut på krogen och lasse och jaake tänkte komma en sväng till luleå så jag for med dem, vi gled runt lite i luleå stad och sedan for vi hem till min syster där vi drack té/kaffe och kolla film, JALLA JALLA! Fan vad man skratta, den filmen är kung! Chacke kom också efter ett tag, jätte kul att träffa honom :) Så min lördag kunde inte ha blivit bättre :) Thanks guys!

Idag ska jag ta en promenad, men mer händer inte mig denna KALLA söndag.
15 grader idag?! Vad säger man om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0