WEDNESDAY NIGHT!

Alltså, min vän jessica är ju inte normal. Jag vill se prison break men det får jag inte eftersom hon roar sig med att kolla vad desperate män skriver på text tv. Det lyder typ såhär "Hej jag heter Jan, är 50 år och bor i blablabla, söker en kvinna som är blablabla". Hur jävla roande är det på en skala? Jag sitter liksom här vid datorn och hon sitter i soffan helt fastklistrad, läser upp det som står samtidigt som hon skrattar och snackar med sig själv. Sa jag att hon är normal?

Jessica says:
- Åh han verkar lite go bengt!!
- Patrik från jönköping dra åt helvete, kan han ge sig? skaffa dig ett liv,
- OCH DEN DÄR JÄVLA RONNY!!!!!
- ALLTSÅ PATRIIIIK??? ALLTSÅ PATRIK FRÅN JÖNKÖPING GÅ OCH DÖ
- ÅH HEJ MITT NAMN ÄR FREDDE FRÅN JÖNKÖPING, MEN VAD ÄR DET MED JÖNKÖPING?!?!

Vi har i allafall haft en bra kväll, vi har färgat & slingat hennes hår,  ätit tacos och bara myst på :)
Och fy vad jag har skrattat dem här dagarna när jag varit med jessica, hon får mig alltid att skratta!
Av alla mina tjejer så är jessica min clown, aldrig en tråkig stung med henne ;-)


Jessica med strumpbyxor över huvudet.
puss på snyggingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0