Helgen var toppen!

Hej :)
Jag stannar en till natt i boden och ikväll sover jag hos min prinsessa helena :) Ska bli myspys!
Vi har skrattat/gråtit oss igenom en massa videor som hon har på datorn, ojoj hur man har sett ut,
vilken fjortis man har varit! Haha. Men det har vi alla varit någon gång ;-) Jag, vanessa och helle har
haft en mysig dag, vi har gjort middag tillsammans, satt fint i magen, sen har vi solat och haft lite träning,
eller ja vi har typ dansat eller vad vi nu har gjort. Jag hade som sagt skitkul i helgen, visst har det varit lite
drama men allting har löst sig och det slutade i allafall bra :) och jag vill tacka alla som gjorde den helgen
lyckad, puss på er mina sötnosar! ;-*


Jag och brudarna i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0