Imorgon åker jag hem

Hola amigos!
Hade en toppen dag/kväll igår :) Men fyfan vad spökhuset var läskigt, har skrattat åt mig själv nu i
efterhand, jag var galet rädd igår haha. Har bilder på kameran som just nu laddas så bilder från
igår kommer upp imorgon. Idag strosa vi ett tag på stan i sthlm, handla ett par solbrillor och en
jeanskjol från Zara. Det var sjukt mycket folk på Zara och en massa rea så det var ingen idé att s
öka efter någonting eftersom det skulle ta HELA dagen, men fick med mig en kjol i allafall därifrån.
Jag är skit trött idag, så vattensängen lockar en hel del kan jag lova!  Ska packa ihop allt och sedan
bädda ner mig. Imorgon väntas en jobbig dag, kommer självklart gråta, lipsill som man är ;) Haha!
Men kommer sakna allihopa så mycket, usch jobbigt..

Är hemma i luleå kring 4. Hade det inte varit boden alive i helgen så hade jag inte velat fara hem :p
Så nu gäller det att tagga till alive, kommer bli gääälet ;)

Pusskram!

Två bilder från i måndags:

jag & mina favoriter :) åh vad jag kommer sakna dem..


Tessan, david och pappa badar. (Min pappa är SVART!!!)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

YEEEEEY!!!!!

2009-06-25 @ 14:22:17
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0