Solen skiner i nyköping

Hallelujah, här i nyköping skiner solen! Självklart är det för att två norrlänningar har anlänt ;)

Idag har vi tagit en promenad och käkat glass och myst på i finvädret, det är så skönt att vara här :)
Vi har precis ätit lunch, blev lite matkrig mellan mig och syrran, familjen fogelqvist är mycket mogen.
Mos for hit och dit, både i min panna och i mias! Haha, men kul var det ;)

Ikväll ska vi hela familjen äta tacos(bara emilia som saknas). Och kvällens höjdpunkt för mig och syrran
är självklart desperate housewives. Säger bara I LOVE TUESDAY!

Bilder kanske kommer sen ikväll om jag har tid/ork att överföra :)

Hoppas ni har det lika bra som mig :-)
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: erica

haha sry :(

men de var mammas impuls ide, skyll på henne!:P

2009-06-16 @ 16:50:46
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fan vad jag hade velat vara där med er, är så otorligt avis.

2009-06-16 @ 19:03:12
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0