Godkväll

Idag har det inte varit mycket skrivande för min del, först nu sitter jag framför datorn. Vädret har inte varit det
bästa idag, det har regnat hela dagen och jag har bara varit trött & seg. Nu väntas det en dusch för mig och
sen ska jag sova. Sov i en vattensäng inatt och det är rena rama beauty sleep! Man vaggas till sömns ;-)

Imorgon är det midsommar och det firas hemma hos min syster med grillparty och lekar samt några gocider :)
Det ska bli gott med cider! Det dricks så sällan och på midsommar passar det perfekt! Vi blir några stycken,
maria och gustavs kompisar och så jag och pappsen och en massa barn haha! Det blir nog jätte roligt :)


En gammal gobild på mig och min syster Maria.
Vi har alltid haft bra kontakt trots att vi inte träffas så ofta, kan prata med henne om allt
och hon är en underbar människa, hon finns alltid där och jag älskar henne så mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kommer rulla, haha! ;)

2009-06-18 @ 23:56:58
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0