Ajaj i fossingarna!

Noll uppdatering igår beror på att jag var helt slut efter första dagen på praktiken och
för att det var min tvkväll :) Hade och har sjukt ont i fötterna efter allt stående och gående
på praktiken.. Man blir faktiskt jävligt less! Men det är bara att bita ihop, 13 dagar kvar...

Nu ska jag vila mina fötter och sen ta en promenad till pappa och hämta lite moneyhoney.
Kommer nog somna lika tidigt ikväll som igår, dvs efter klockan 22.00! Skönt. Tog mig en
promenad in till stan imorse, blir samma imorgon. Men hem orkar jag verkligen inte gå,
mina fötter skulle aldrig bära mig. Och med tanke på att mina tider är 9-17 & 10-18 :O
Enligt mig är det alldeles för länge när det ingår en timmes lunch och en tio minuters
rast. Någon som håller med mig?



Harembyxor=fula som stryk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0