Äntligen fredag!

Åh så himla underbart med helg! Har aldrig längtat så mycket till helgen som nu, ni
ska veta hur mina fötter längtat, ojojoj.. Äntligen lite vila! :) Fast har värk i fötterna just nu,
men det går väl över om någon timme. Ikväll blir det att bara vara hemma hos mig och få
lite besök från boden :) Det är pyjamasparty hos thomas också, men har inte så stor lust
att fara dit när jag är den enda som är nykter, ni vet ju hur det är att vara nykter kring en massa
odrägliga fyllon, haha! Det gillas inte :p Så ikväll blir det mys :) Fast vi far nog och kollar läget
på pyjamaspartyt. Fult att det är pyjamasparty när ingen ska sova, bara ett "tema" haha!

Väntar på fridahoe just nu, hon kommer väl om 20 min ungefär :)
Funderar på om man kanske skulle unna sig lite godis, det är ju ändå helg nu så ;)

Ha en bra fredag :)
Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0