En chans att andas in, andas ut

Gokväll.
Idag har jag sett filmen austrailia, 3 av 5 toast får den från miss fågel.
Mycket mer än så har jag inte gjort, har förflyttat mig till mamma och ska vara här i några dagar.
Har även varit förbi hos wårellarna där det var storstädning inför flytten. Och nu är jag hemma
och äter macka och dricker mjölk, gotteligottgott! :) Ska se spårlöst som börjar om tjugo min,
sen blir det att se ballar av stål, det programmet får 5av5 toast ;) Så jävla kul!

Imorgon far jag nog på praktiken, mår lite bättre i allafall, hoppas jag mår bäst imorgon då!

People change, things go wrong, shit happends but life goes on!
- det är mitt motto denna måndagen..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack :) Men ditt är också jättefint :)

2009-03-24 @ 07:53:42
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0