En riktigt trevlig kväll :)

Hej allihopa :)
Har precis kommit hem, och här hemma har jag en väldigt gosig katt som söker
uppmärksamhet genom att vara vid tangentbordet så det går lite segt att srkiva ;p
Men ska snart gosa med henne i sängen :) Min mysan! Har haft en jätte rolig kväll,
det går alltid att ha kul när man är nykter :) Var två stycken som drack och det var gutte
och jackie, resten var nyktra och kul hade vi allihopa :) Johan var snäll och körde hem mig
och tjejerna, så man slapp hinna med någon buss! :)

Ska tvätta av mig och bädda ner mig, uppstigning senast klockan 12, det blir en promenad
till jobbet, till örnäset :) Blir skönt! Har laddat min ipod, gosh vad jag älskar min ipod alltså! :D

Hoppas ni haft en bra helg, godnatt :)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0