good morning :)

Good morning sunshines :)
Jag tänkte ta mig en morgondusch alldeles strax, har inte så mycket annat att göra än att
vänta in olivia  som kommer till stan vid 1tiden. Själv har man varit uppe sen klockan nio,
för trodde vi skulle mötas elva. Så jag har bara legat i soffan och slöat, det gillar vi :D

Nä, nu ska jag ta mig in i duschen sen ska det packas lite smått eftersom jag ska
till olivia där det ska fixas inför kvällen och som vanligt har man ingen aning om vad
man ska ha på sig så kommer fan få ta med hela min garderob. Jag vill ha nytt!
Men sthlm om två månader, me like ;)

Ikväll ska jag ha skitkul, hoppas ni också får det :)
Kram



XOXO

Kommentarer
Postat av: Olivia

You and mee ;) Hahaha! kanske är adopterad? ;p

2009-03-07 @ 15:26:06
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: fal

vad du är fin erica :)

2009-03-08 @ 00:30:46
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0