Hejdå luleå!

Vilken skitmatch, ska aldrig mer hejja på luleå..

Har precis tagit en dusch och nu sitter jag, olivia och pappa och snackar om allt
mellan himmel och jord. Har pratat en massa gamla minnen, mest om johanna & gänget.
Åh saknar dom gamla tiderna, grillningarna på gården, rufus blir mobbad av alla ungar för
att han är lite småtänd på killhundar, ja det går att göra en lång lista & jag saknar allt!
Alltid skratt, hade nog aldrig en tråkig stund. I love you magnusson!

Från 3 april ska jag & olivia bo här i lägenheten när pappa far till THAILAND!!!
Men kanske om det går som vi vill så följer jag med olivia och hennes familj till jul =)
Hoppas mer än allt på det. Vore hur kul som helst. Jag och olli skulle göra thai osäkert ;)

Nä nu ska vi bädda ner oss, idrottsväskan ska packas och har ingen aning om vi har
inne eller ute.. KUL!

Nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0