Helt slut!

jag är helt slut.
seriöst, mina fötter värker som fan! vilket slaveri man utsatt sig för.. är apless efter tre dagar.

Nåja, ingen idé att klaga, bara att härda! 11 dagar kvar, i can do it :p
Har just tagit ett bad så sitter här i min fleece-morgonrock och ska snart bädda ner mig i
sängen och kika på tv. Man är väldigt trött efter en sånhär lång dag. Imorgon slutar jag iaf
klockan 17, låter sjukt när jag säger YES för att jag slutar 17.00 på en fredag :O
Arbetslivet är hårt det är då ett som är säkert.

Känner mig duktig som tog mig en promenad imorse i allafall och det blir samma visa
imorgon. Im on my way to beach 09 hoppas jag :)

Sov gott, orkar inte med datorn, vill bara ner i min säng :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0