It's so good til' it goes bad

Igår var jag i gång hela dagen, först en promenix på morgonkvisten, senare blev det simning
i 40 minuter och efter det blev det att jobba i två timmar. Det gick hyffsat bra, jäkligt mycket man
ska hålla reda på men det kommer man in i så småningom och har en underbar "chef" så han
stöttar och jag behöver inte känna mig stressad :) Så trivs gör jag definitivt.

Idag vaknade jag upp hos min syster klockan 9, då gick jag en promenad i 30 minuter
sen slockna jag på soffan när jag kom tillbaka. Var helt slut och jag är det än. Så jag ska bara
vara hemma ikväll, så jag är fräsch till imorgon. Vill inte vara sjuk när vi ska fira elin :)

Så imorgon är det fest för hela slanten, massa tjejor med god mat och go cider :) Me like!

Soffan väntar på mig nu, ska gosa ner mig med en kopp té :)
Have a nice evening ya'll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0