Mysig fredag :)

Godkväll :)
Har nyss lagt mig till rätta i sängen och ska alldeles strax sova, ögonen faller snart ihop.
Har haft en jätte trevlig kväll med det bästa umgänget, dock så förlora plannja med 1 poäng
så nu gäller det att dom vinner dom två nästa matcherna annars är det kört. Bäst av 5 och
uppsala är uppe i 2. Så det var en het match, och het stämning i hallen i slutet, exakt så
ska det vara, gillar spänning ;) Men då ska såklart plannja vinna. Men nästa gång! kanske..

Nåja, efter matchen skjutsa dom hem mig och jag blev en soffpotatis för resten av
kvällen. Satt och prata med pappa om allt mellan himmel och jord, han är min bästa vän!
Älskar min familj så mycket. Utan dom, utan allt!

Nä hurrni, imorgon blir det stan på morgonen, deo & sminkborttagning ska inhandlas och
sen blir det en solning och sen vidare hem och duscha och invänta fridaaayhoe!
Längtar till imorgon, kommer ha så kul. Längesen man var såhär taggad! ;)

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0