Never trust anyone?

alltså seriöst, hur fan kan man vara så jävla iskall? inte höra av sig, bara skita totalt i
den "vänskap" man hade. Nu ger jag upp. Tänker fan inte slösa en tanke nåmer på det här.
Jag har sån jävla mycket ilska i mig, fyfan vad man ser vilka som är ens riktiga vänner och
vilka som inte är. Jag vet att jag aldrig skulle kunna bete mig som DU gjort mot dina vänner,
det är så jävla fel och du verkar fan inte fatta det, men hur många vänner har du kvar nu?
Ja inte är det många. Kanske du förstår att det är någonting som inte stämmer?
Jag vill inte att det ska vara såhär, men det blir ingen förbättring så tyvärr så får
det vara så som det är nu. För ärlighet är tamejfan det viktigaste. En vän ska
inte bete sig sådär som du gjort. Vill bara att du ska inse det, för jag bryr mig.

Du vet vem du är och du vet att jag bryr mig.

Var tvungen att få ut det där. Känns det bättre för det? Nej.

Nåja, imorgon väntar en underbar dag, NAT!
måste måste soooova. Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0