Ready for party

Nu är man klar och min outfit blev: spetströja, vit hög kjol och svarta strumpisar :)
Är lite osäker på mitt klädval men det får duga. Sen blir det mina svarta favvoskor till!

Jag och frida tar bussen in till stan halv 6 där det ska inhandlas lite groggvirke, det
blir att dricka vin ikväll och jag är inte så förtjust i det så får bli att blanda med sprite :)
Då går det ner. Sen möter vi upp syrran och hoppar på bussen till boden och en kamera
hänger med på vårat bodenbesök. Så bilder får ni antingen imorgon eller till veckan =)

Och imorgon ska jag jobba, får hoppas att man mår någorlunda bra i allafall..
Så det blir att dricka med måtta ;)

Ha det bra ikväll och grattis till micke och jessica på födelsedagen, igen :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0