Relaxing

Heey :)
Nu kan jag äntligen slappna av. Ni ska få höra här, kan börja med att säga att jag och nycklar
är ingen bra kombination alls. Vet inte hur många gånger jag tappar bort mina nycklar eller
glömt dom någonstans. Och denna gång glömde jag min nyckel i lägenheten. Så när jag kom
hem vid 17, hungrig och lättad att skolandagen är avklarad, så har jag somsagt ingen nyckel.
Jag vart så jävla less, tog bussen till mamma, käka lite där och sen så körde hon hit mig för
ett tag sedan. Förlåt mamma för mitt hemska humör när jag dök upp :/

Men nu är jag äntligen hemma, sitter just nu med våran nya laptop, en riktig snygging.
Stor är den också. Tror faktiskt det var kärlek vid första ögonkastet, tyvärr olli jag dissar dig!
Har hittat någonting bättre, denna man kan ge mig så mycket mer än en kvinna som du ;)

Frida kommer snart inklampande och då blir det att chilla ett litet tag och sen ska vi ta
en promenad till stan och sola, skööönt!

PUSS


min nya älskling <3 ;)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag tror jag har exakt en sån där dator! ;) puss

2009-03-10 @ 20:05:35
URL: http://vanessanord.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ingen kan väl bättre än mig? ;) eller än dig och mig tillsammans? ;)

2009-03-11 @ 19:46:28
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0