Skönt med ett varmt bad!

Har precis tagit mig ett varmt bad, det var hur skönt som helst! Gav mina fötter behandling.
Haha, seriöst orkar typ inte gå, kryckor imorgon på praktiken kanske? ;) nääää.

Ska gosa ner mig i soffan och vänta på bättre tider, nä men seriöst vill ha påsklov NU!
Efterlyst ikväll ska jag se och sen kommer jag sova som en stock. Uppstigning klockan 8
imorgon, en rask promenad till stan och sen ska fossingarna kämpa för kung och fosterland..
Rea imorgon på cubus so you know. Jag ska nog shoppa lite ;-)


Helle, jag & elin som blondiner med sillipattar ;)

Kommentarer
Postat av: elin

snyggt ;) ska vi ta och bli blonda eller? ;)

2009-03-27 @ 15:41:22
Postat av: helena

haha, fan vad jag blev röd i fejan då ;)

2009-03-27 @ 17:09:22
URL: http://helenagpersson.blogg.se/
Postat av: Erica

Det tycker jag ;)

2009-03-27 @ 18:48:42
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0