Söndag

Alright, gårdagen var bra, trevligt folk så jag ska inte klaga :)
Jag som varit så taggad förstår inte hur jag kunde vara så otaggad när jag väl kom till gutte.
Men det vände senare, hade en bra kväll, drack med måtta! ;) Fast hade nog kunna ha lika
roligt nykter, så nu ska jag lägga alkoholen på hyllan för ett tag. Ser ingen anledning till att
dricka om jag ska vara ärlig. Så ska försöka hålla mig i kragen till sommaren, förutom när
det är nå födelsedagsfest osv. Bilder från igår kommer när syrran skickat dom!

Usch söndagar, skola imorgon.. Deppig tanke!
Men det blir jobb från 14-18, klirr i kassan! Me likey

Hoppas ni hade en bra helg.
Kram på er ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0