Söndag

Hej :)
Idag har jag jobbat och det gick jätte bra, trivs så bra :) Så himla skönt att tjäna pengar då & då.
Ska lägga undan pengarna så jag har pengar att shoppa för in the BIG city sthlm ;) CAN'T WAIT!
Snart kommer jag se beyonce live, oj så avis ni alla är ;) Kommer bli helt galet!
Eller hur hanne? ;) Snart far vi, du & jag gumman!

Gårkvällen då..
Vi kom till elin kring 7tiden, då blev det att käka taco-enchiladas och taco-tårta, hur gott som
helst :) Sedan drog festen igång, vi spelade sanning eller konsekvens som vi hade köpt till
henne, och en dildo fick hon också såklart ;) haha. Hade jätte kul hos henne, sen drog vi några
stycken in till stan på en fest. Några drog vidare därifrån men jag och emilia for hem vid 2tiden,
blev lite prat och sen sov vi :) Sen var det upp och duscha och sen iväg och jobba.
Emilia, danne och simon kom och käka så jag passade på att äta med dom :)
Sen har det inte hänt så mycket mer idag.

Tog några bilder igår med emilias kamera så dom kommer senare :)
Men några kassa mobilbilder kan jag bjuda på, två stycken i alla fall:

 

Hoppas ni hade en bra helg :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0