Sprängande huvudvärk

Nu har jag pluggat så jag har sprängande huvudvärk så pallar inge mer.
Även fast jag inte har grepp om allting så får det vara så. Orkar inte anstränga
min hjärna nå mer, för den hänger inte riktigt med. Så nu blir det en dusch &
sen ska jag slå mig ner i soffan och se efterlyst, sen kommer jag somna bums.

Ni har nog haft en bättre onsdag än mig, min har varit tråkigast hittils.. Blä
för skola! Men nästa vecka slipper jag den i en månad, praktik på cubus i
tre veckor och sen påsklov! Härligt ;)

Det blev varken bigbrother eller wallander för mig & det sög ju.
Men har hunnit sola idag i allafall & det dög ju ;)

Nu, duschen!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kom hit, jag behöver dig nuuuu!

2009-03-18 @ 20:29:15
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0