Tacos till middag!

Det var så skönt att sola, nu vill jag bara ha sommar så jag slipper slösa pengar på
en fejkbränna ;) Nåja, efter solningen gick vi till willys för att handla ingredienser till
tacos och sen när vi var påväg till bussen så upptäcker emila att hon inte har med sin
påse med hennes nya skor så i panik springer hon till suntan och jag kommer efter
henne, tur som vi hade så var det en trevlig kille som gav skorna till henne.
Tummen upp för såna killar/människor!

Nu har vi ätit tacos för ett tag sen och det var himlans gott men man är ju mätt som jag
vet inte vad, vilket man alltid är efter en tacokväll. Jag håller på att ladda ner itunes på sis
dator så jag kan fixa ny musik, dock så har en massa låtar försvunnit, rättare sagt alla låtar :s
Så måste överföra nytt, ni vet jag och min ipod, som handen i handsken ;) Puss på den!

Sen blir det tvkväll, det är tvn och jag på tisdagkvällar ;) Vi har köpt lite snarra till det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0