there's nothing else i can say

Nu ska jag ta mig en promenad till mamma, vi ska äta middag och sen ska vi promenera
in till stan, köper nog en popcorn och har det mysigt på bion. Älskar att gå på bio! :)
Och sen blir det nog en promenad hem.. Har kollat på gamla bilder och jag har
verkligen lagt på mig, ångest ångest ångest. Men det ska bort!

Nä nu ska jag bekanta mig med min bästa vän(ipoden) och börja traska..
Sorry olli, för att jag övergett dig. Du är bra ändå, men inte bäst längre ;)

Ha en bra fredag :)
Kram


there's a danger in loving somebody too much,
and it's sad when you know it's your heart you can't trust.
There's a reason why people don't stay where they are.
Baby, sometimes, love just aint enough.

do you feel me beside you in your bed,
there beside you, where I used to lay?


Kommentarer
Postat av: Olivia

Men vafan, du och jag bäst föralltid, remember?;)

2009-03-20 @ 17:52:30
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0