Tisdag

Nu är jag nybadad och har krypt ner i min mysiga morgonrock :)
Har hunnit med att äta, plugga och bada sen jag kom hem från skolan klockan 17.00!
Nu börjar klockan närma sig 20.00 och då sitter jag bänkad framför teven för ikväll är det;
-Den rätte för rosing
-Desperate housewives
-Christine

Är verkligen inte klar med att plugga.. Ni vet när man tänker plugga, då helt plötsligt
finns det så mycket annat roligt att göra, för allting är roligare än att plugga.
Någon som känner igen sig?

Så blir att läsa på lite innan jag ska sova och sen har jag morgondagen framför
mig för provet sker på torsdag. Så lite tid har jag trots allt :) Det här ska gå finemang!

 
                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj du träffade riktigt rätt där med pluggandet. Satan så det är tråkigt och på nå sätt dyker det alltid upp något som är tusen gånger roligare som man inte kan tacka nej till : )

2009-03-19 @ 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0