Tisdag

Godmorgon :)
Min dag kommer jag spendera med johanna och sara till och börja med :) Det ska bli
jätte roligt att träffa dom, var så längesen sist. Sen ikväll ska jag på plannja med frida
och elin och efter det kanske man far förbi till hertsön eller så hem eller vad man nu gör :)

Jobbigt att vara sjuk, men får kurera mig så jag förhopnningsvis är frisk till helgen för
då ska vi fira elin som har fyllt år :) Det kommer nog bli skoj. Var så längesen jag festa
så jag ser framemot att släppa loss med tjejerna :)

Nu ska jag klä mig och sen ska mamma skjutsa mig till pappa och där ska jag
vänta in johanna och sara :) Wiho!

Svar till nina:
Tack så mycket :)
Jag solar solarium, försöker göra det minst en gång i veckan men ibland blir det
fler gånger :) Brunutansol är ju ett bra tips också, det sparar ju pengar och är inte "farligt"
som solarium sägs vara. Men jag tål tyvärr inte det, av någon konstig anledning :s
Nåja, hoppas du fick svar på din fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0