Too lost in you

Nu har johanna och sara farit från mig, och lämnat mig alldeles ensam :(
Det var väldigt kul att ha dom här, blev en hel del skratt, snacka om gamla minnen och
bara hade det trevligt. Mina tjejer, dom får en alltid på toppenhumör för dom är alltid glada!
Love you guys!

Ska börja göra mig i ordning lite smått, ska in till stan kring 6 för att gå på plannja då,
med elin och frida :) Sen ska vi till ahlkvist och gänget, dom ska festa, på en jävla tisdag :p
Nåja, det är för att elin fyller år. Så grattis till henne :) Men det blir nyktert för min del i alla fall.

Nu ska det fixas lite :)

Kram


Minnesvärd kväll, luleåkalaset 06 :) Jag & min johanna!
I miss those times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0