Torsdag

Hallååå =)
Idag har dagen rullat på, och nu har jag bara en dag kvar i skolan och sen blir det praktik
och lov, cant wait! :D På idrotten fick man sig en långpromenad, det var riktigt skönt :)
Sen gick jag på stan med tjejerna, kollade in monki som har öppnats här, självklart
en massa fint, men ska försöka hålla i mina pengar till jag far till sthlm istället!

Är med jessica nu men hon är på ett mission så hon kommer väl tillbaka om ett tag,
kanske blir boden ikväll, men har blivit sjuk IGEN så får se hur jag gör. Det lockar ju iaf ;)

Imorgon är det helg, hur skönt som helst. Blir bio med mamma, "män som hatar kvinnor",
sen blir det nog bara mys med henne efter bion också. Sen på lördag ska maria firas, vi
ska äta, fika osånt. Och YES, vi ska inte dricka! ;) Kommer bli så trevligt, alla tjejer samlade igen :)

Vi hörs senare :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0