Torsdag

Ligger i sängen och lyssnar på musik, det är riktigt skönt ska ni veta.
Dock så är jag så sjukt trött så jag skulle kunna somna närsomhelst, höll på att slumra
till i badet. Jag var så himla frusen när jag kom hem så tog mig ett varmt bad, det bästa
som hänt denna torsdag, helt klart :)

Får se om frida kommer, hon är en rumpa som inte svarar på mitt sms ..
Gutte & micke hade tänkt komma, men micke var sjuk så. Men på lördag ska vi till
boden, jag och frida i alla fall : ) Så himla roligt, dom bästa festerna är med gutte & gänget.
Luleås fester suger snopp.

Ska i allafall se hockeyn ikväll, hoppas man slipper bli lika besviken som igår!
Nu jävlar!

åh, i love music.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0