Uppe med tuppen!

Godmorgon :)
Jag var uppe med tuppen idag, 07.20 ringer brorsan, elin & tessan mig och lillgumman
sa att hon saknar mig. Och gud vad jag saknar henne, min goskit! :) Nå när dom ringt
och väckt mig så kunde jag inte somna om, kunde även se att solen sken idag med så
det var bara upp & hoppa och ut på en promenix i det fina vädret, gud så skönt det var!
Så nu känner jag mig duktig, blir senare att gå ner på isen med mammsen.

Gjorde en deal med brorsan, ska hjälpa och måla hans hus i sommar så får jag någon
tusenlapp ;) Och den dealen var det bästa nånsin. Då får jag vara i nyköping och mysa
och jobba och tjäna cash! Kan inte bli bättre, nu är ett jobb fixat :) Min bror är bäst!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0