Det gäller att ta vara på det man har

Har ni tänkt på att man alldeles för ofta trycker ner sig själv, klagar på hur man ser ut,
man tycker inte att man är bra osv. Jag känner så allt för ofta och jag tror inte jag är ensam.
Mitt mål är att få bättre självkänsla, att tycka att just jag är bra, att jag duger som jag är för
alla har bra och dåliga sidor, ingen människa i världen är perfekt. Men det finns en gräns,
man ska inte tycka att man är bättre än alla andra och ha en sån stolthet och då istället
få andra att känna sig dåliga.

Jag måste även sluta tänka för mycket på andra, för det kan bli riktigt jobbigt. En vän som
jag verkligen bryr mig om har verkligen gjort bort sig i mina ögon. Och det som gör mig mest
ledsen är att stoltheten är så jävla stor så att personen inte inser felet den gjort. Jag tror inte
att det är meningen, och önskar bara att jag kunde hjälpa till för tyvärr så har detta "misstag"
förstört alldeles för mycket för bara inte den personen, utan för vännerna omkring.. Och det
värsta är att det känns som att personen inte bryr sig ett piss om en, för det trodde jag!
Tycker bara att det är så jävla tråkigt..


Olivia öhman är min bästa vän och hon är den som stöttar mig mest och som jag alltid
vänder mig till i första hand, för jag vet att hon bryr sig om mig så som jag bryr mig om henne.
Våran vänskap är så jävla stark så ingen kommer någonsin komma emellan oss, tillsammans
vet jag att vi klarar allt. Vi behöver varandra, och vi släpper aldrig taget.


Jag älskar dig, bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Älskar er snuttisar <3

2009-03-15 @ 21:09:06
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag väntar också ;)

2009-03-15 @ 21:15:57
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: Olivia

Nåå gumman, du är världens bästa och det vet du! Och du vet vad jag sagt till dig, du kan bara du vill för du har såna fantastiska egenskaper :) Du är världens bästa, together forever <3

2009-03-16 @ 11:34:47
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0