Shopping

Idag har jag shoppat loss, var inte planerat, råkade bara bli så ;o
Call it what you wanna call it, i'm a fucking shopaholic
Jag fick med mig hem:
En svart oversize tröja,
Svarta leggings,
En ljusrosa sjal
Hårfön,
Smink
Dustit, värmespray och glansspray(Loreál)
Och det bästa av allt jag fick hem var min efterlängtade ipod. Fick i julklapp presentkort
på clas olson av min morbror, och det enda jag ville ha det var en ipod och det har inte
funnits någon men nu när jag skulle sälja presentkortet till pappa så såg jag ipoden,
så det blev inget från clas ohlson för pappa, men jag fick med mig hem en ipod! :)

Så jag är nöjd. Just nu håller jag på att installera ipoden och sen när jag är klar ska
jag ringa fernanda, ikväll ska jag inviga helex. Dags att börja träna där :)

Vi hörs senare!
Kram

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är VERKLIGEN inte ensam om det ;o haha

2009-03-16 @ 18:44:37
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, vill också ha en ipod! :P

2009-03-16 @ 22:29:33
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0