Vilken skitmatch

Jag har insett att det inte hjälper att jag sitter som en apa och skriker på tvn när luleå
klantar sig, för dom hör nog inte mig.. Eller så nonchalerar dom mig bara!


Nåja, skit jävla match. Men vi hade massa chanser i sista perioden, men pucken
ville bara inte gå in och det sööög ju. Så nu är luleå ute ur slutspelet, otippat?

Christian tipsade om en video på aftonbladet, någon kille som är hypnotisör och
christian somnade faktiskt. Så tydligen funkar det, eller så var han bara trött :p haha.
Jag ska bädda ner mig i sängen snart och prova det.
Här är länken till er som vill testa:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsstil/halsa/article4611980.ab

Imorgon blir det plannja med frida sen får man se vad som händer, lugnt blir det i alla fall.
Men på lördag kommer det inte vara en lugn stund, då är det party. Så roligt att festa med
min underbara vän gustavo och resten av gänget. Med dom har man alltid kul :)


Jag och mina bästa, gustavo och olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0