Ballar av stål strax ;-)

Jag hade det himla trevligt hos isabell, det blev inge slisk för mig, bara saft :) Stolt tjej!
Vi babblade på och bara umgicks, sen tog vi en promenad mot tuna, så hade sällskap
hem, mycket nice :) Nu har jag precis kommit upp från badet, tar det piano och väntar in
ballar av stål ofcourse, underhållande program or what? ;-)

Efter ballar av stål blir det sängen direkt, tisdagar gillar vi inte, som vanligt 8.15-17.00! :/
Men det är bara att härda, efter skolan blir det att fara hem, käka något och sen träna med
emmy och fenny hakar säkert också på! Imorgon kör jag hårt! Pizzan jag åt igår ska inte få
lägga sig, no way!

Hörs imorgon.
Good night sleep tight! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0