En rolig tisdag!

Gud vad kul det var att agera modell! och conny(fotografen) var jätte snäll och riktigt duktig
på att fota. Och han gjorde verkligen min dag, han gav mig så snälla komplimanger :) Nu
gäller det bara för mig att tacka och ta emot komplimangerna, det råkar nämligen vara en
av mina svagheter. Men jag ska jobba på det! Vi fotade på suntan och bilden kommer vara
i en gratis tidning som heter "Guiden". Vi gjorde alltså reklam för suntan :) Mitt andra hem..
Så det passa mig perfekt, haha! Har haft en riktigt trevlig dag. Nu ska jag göra mig lite käk
och sen ska jag ta en promenad och sedan möta upp isabell och maria. Full rulle ;)

Hoppas eran dag också varit bra.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0