En trevlig kväll :)

jag har haft en helmysig kväll, efter maten som var hur god som helst, så kom helle och micke
hit till stugan, sen efter ett tag så kom även jonas. Vi pratade och hade det trevligt, sedan efter
någon timme så gick helle och micke till helles stuga och jag, jonas och syrran for till töre en
sväng för att handla. Sen for jag och jonas till helle och micke och låg och pratade och hade
det trevligt :) Nu kom jag precis in till stugan, trött som fan så ska bädda ner mig. Det kommer
vara varmt och skönt på övervåningen så kommer bli så mysigt att bädda ner sig :)

Imorgon måste jag stiga upp tidigt, har en tid att passa :)
Hoppas ni har haft en bra lördag, min har varit hur bra som helst och hur nykter som helst ;D

Hörs sen, pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0