Film-fredag

Börjar med att tacka amanda för den nya bloggdesignen, jätte fin! :)

Kom hem för tio minuter sen ungefär, har tvättat av mig och lagt mig i sängen, trött är man.
Vad har hänt idag då? Jo, for in till stan och mötte upp olli, träffade elin, paulina, fenny och  danne en sväng
och sen gick jag och olli vidare. Köpte lite smink. Sedan bjöd jag olivia på mat, efter det så satt vi oss
utanför kulturens hus i den underbara solen. Där satt vi i typ tvåtimmar innan davve kom och hämta upp oss,
vi mötte upp ante, for och hyrde film och sedan till davve och där har vi kollat film och spelat chicago.
Ingen vinst den här gången heller.. Suck!

 
Båda får självklart 5/5 toast! Förstår inte att jag kunnat vänta så länge med att se step up?
Dansfilmer är nog det bästa för mina ögon, älskar det! Nu är det 2an som ska ses och det kommer
inte dröja länge! Fan vilken bra film och jag vill ha chaning tatum, drääääggeel!
Eyecandy for sure, me likey!

NU SOVA!
natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0