Hemma igen!

Nu är man hemma efter en helt otroligt rolig resa! Jag kanske skulla ha stannat och bo hos
min vän vanessa över helgen, men då har man åkt på en förkylning och så var allt så oplanerat,
men vi får ta det till sommaren :) Men det var jätte kul att träffa henne igår i allafall, söti gumman :)

Jag har haft det riktigt bra, bilder kommer antingen ikväll eller imorgon.
Jag är så himla trött så kommer slockna tidigt ikväll! men vill tacka till johanna & sara
som gjorde denna resa rolig, älskar er som om ni vore mina systrar. Det vet ni tjejer :)

nu ska jag kolla runt här på datorn, har saknat den ;)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Vanessa ♥

Ja sötnos! Saknar dig fan redan, men vi ses ju snart. Var så kul att få träffa dig, puss puss puss!

2009-05-15 @ 22:44:57
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0