Jag vill ha sommarlov nu!

Idag har jag varit duktig, bortsett från att jag försov mig då.. Promenerade till och från skolan, tog ungefär
40 minuter. Men där ett tag kändes det som att jag vrickat foten, vet inte vad det är :s Nu ska jag fortsätta
vara duktig denna dag, mot min vilja vill säga eftersom det är plugga som jag verkligen måste göra.
Nätbutiken ska vara klar IMORGON! Känner en enorm stress, men har hela natten på mig också,
eftersom jag är ledig imorgon! YEEEY! ;D eller ledig och ledig..

Detta har jag kvar att göra:

›Nätbutiken
›Debatt
›Inlämningsuppgift i svenska
›Prov i samhälls
›Prov i småföretagande
›Prov i varmkök
›Muntlig bokredovisning
›Läsa engelska bok & skriva recension
HJÄÄÄÄLP!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0